Vad kan det vara? 4:e gången?

Guess what? Jag har kunnat installera Croc på Anders dator! Har ju inte funkat på min sen jag bytte..
Men det märks att jag har klarat ut spelet ett x antal gånger. Tog ca 40 minuter att klara ut hela första världen x) *geek*

Hela veckorna är som dimma nästan. Vakna jättetrött, skola, hem, äta mat, göra lite läxor, umgås med Anders och sen sova. Rutiner vill jag minnas att det heter. Något som jag saknat under sommaren men som inte funkade så bra när jag väl fick några. Under nian gick det bra, jag åt nyttigt, gjorde alla läxor och han med att träna några gånger i veckan. Nu är det snarare ingen mat (desto mer godis) läxor känns aptungt redan (fast vi knappt haft några) och har inte tränat en endaste gång. Är helt slut om dagarna.
Jag hoppas att det blir bättre nu när man kommer in i de nya gymnasie- och pendlarrutinerna, annars kommer jag väl hinna bli ett vrak. Skolan är okej, lite trist med bara en tjej till i klassen men finns en del schyssta killar i. Hatar bara alla dessa extremt långa håltimmar jag ständigt råkar ut för.

Sen har jag märkt att jag verkligen inte kan hålla bloggrutinerna. Kanske dags att lägga ner? Eller så får ni tjata lite mer på mig?


Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan klara det! Det kräver bara 10 min varje dag! Det är ju så kul att läsa din blogg :(

2008-09-11 @ 20:25:43
Postat av: Carro

Huh! Du är sldrig fel människa o kommer aldrig att bli <3

2008-09-13 @ 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0