Dienstag

Jag har ont.. överallt :(
Borde vara olagligt att tortera barn på idrotten! Eller ja, vi med sämst kondis och kexmagar borde slippa.. (Wtf är en kexmage?!) Lyckades sträcka ena vaden och har nu ännu ondare i halsen. Något säger mig att jag får skylla mig själv för att ha kört intervallträning + joggning utomhus när man känner sig sjuk.
Håll tummarna att jag kommer upp ur sängen imorgon! Har inte tid att vara sjuk, har engelskatest och måste räkna matte.. Om jag dör beror det nog på att.. min grafräknare har lagt av (kärlek till den).
Men nu är det jättedags för att sova, och imorgon ska jag fira något.
Men det är hemligt, än så länge ;O

Kommentarer
Postat av: Carro

Bjuder du på tårta? :)

2008-09-17 @ 17:59:21
URL: http://www.carrolaine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0