Back on track

Har tagit mig i kragen och tagit en joggingrunda för första gången på två månader. Jag som förut var så duktig och gjorde det minst tre gånger i veckan..
Resultatet?

Sträcka: 2 km+  (Lika bra att börja lätt)
Kondis: OMG, jag hade inte tappat så mycket! Slipper börja om från noll!
Svetthetsgrad: På tok för hög för att vara en kort runda.. (Vi skyller på att det var varmt i skogen)
Vader/hälsenor: Gick faktiskt riktigt bra och fick nästan inga känningar alls. De nya skorna gör nog sitt också.
Håll: Nope, fast det får jag aldrig. Började dock känna liite i slutet, men med tanke på att jag sulat i mig en massa nötter innan var det väl bara att vänta ^^

Med andra ord överlevde jag det jag så länge haft ångest för!

Kommentarer
Postat av: Maa... lin?

Herre min je, människa! Ge mig inte mer ångest!

Och ta och blogga lite oftare, va?

2008-08-21 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0